top of page
CHCETE ABYCHOM PUBLIKOVALI VAŠI TEORII O ČEMKOLIV VE VESMÍRU A TÍM BYSTE K NÍ ZÍSKALI AUTORSKÁ PRÁVA? POKUD ANO NAPIŠTE JÍ DO NÁSLEDUJÍCÍHO FORMULÁŘE:

22.6.2019 - 22:09

Proč se vesmír rozpíná

Vesmír se rozpíná díky tomu, že na jeho stěny tlačí gravitační síla a také jsou u jeho stěn horké zbytky singularity, které tam odletěli při její explozi během Velkého třesku a jejich obrovská teplota nutí vesmír, aby se rozpínal.

Autor: Daniel Heinrich

© Daniel Heinrich ©2019

TEORII NESMÍTE KOPÍROVAT NEBO S NÍ JINAK NAKLÁDAT NEŽ BEZ SOUHLASU MAJITELE AUTORSKÝCH PRÁV. TO ŽE TEORII VYUŽIJETE JINAK NEŽ JEN KE ČTENÍ NA TOMTO WEBU MŮŽE MÍT VÁŽNÉ PRÁVNÍ NÁSLEDKY. POKUD TUTO TEORII POTŘEBUJETE NĚJAK VYUŽÍT MŮŽETE SE ZEPTAT MAJITELE AUTORSKÝCH PRÁV V ČÁSTI WEBU "NAPIŠTE NÁM" A MY HO KONTAKTUJEME A STANOVISKO MAJITELE AUTORSKÝCH PRÁV VÁM ZDĚLÍME.

20.6.2019 - 21:23

Proč planety obíhají kolem hvězd

Planety obíhají díky tření o gravitační křivku vytvořenou gravitační silou hvězdy. Gravitační křivka vytváří eliptickou oběžnou dráhu. Gravitační křivka vznikne sloučením a vzájemném tlačením gravitační síly hvězdy a planety. Tření planet o gravitační křivku nutí planety k rotaci kolem své osy a kolem hvězdy. Vzhledem k tomu, že planeta má daleko menší gravitační sílu než hvězda, tak při sloučení gravitačních sil vznikne nevyvážená gravitační křivka, kde bude převažovat gravitační síla hvězdy, která bude nutit planetu obíhat kolem ní.

Autor: Daniel Heinrich

© Daniel Heinrich ©2019

7.11.2018 - 9:45

Teorie o mizejícím elektronu

Existuje jeden druh atomu, kde elektron mizí a pak se znovu objeví v jiné části obalu. Jak je to možné? Elektron zakončí svou existenci hned po části oběhu kolem jádra. Při konci existence dojde k výboji, který vytvoří nad ním další elektron a tak to jde dále. Pak až elektron zakončí svou existenci na vrcholu obalu tak zas jde výboj dolů na spodku obalu zas výboj míří nahoru.

8.11.2018 - 20:15

Teorie - Vznik hvězd v galaxiích

Mladší hvězdy se v galaxiích vytvoří v molekulárních mračnech. U starších hvězd, které vznikaly volně ve vesmíru se mohli jejich prvky přitahovat a proto vznikaly galaxie, ve kterých převládají hvězdy se stejnými prvky.

29.8.2018 - 17:06

Teorie o Milkdromedě

Z M31 a Mléčné dráhy by při srážce mohla vzniknout dvojgalaxie. Ke srážce by nemuselo dojít, protože při přiblížení gravitačních sil obou galaxií by mohla vzniknout gravitační křivka. Galaxie by se tak nesrazily. Touto událostí by mohlo dojít ke sloučení gravitačních sil obou galaxií a stalo by se z nich těleso složené ze dvou galaxií, které jsou na sebe gravitačně vázané - dvojgalaxie.

29.8.2018 - 15:05

Teorie o vzniku dvojmlhovin

Dvojmlhovina nebo také binární mlhovina by mohlo být těleso složené ze dvou či více mlhovin, které jsou na sebe gravitačně vázány a navzájem se obíhají, protože mezi nimi je vyvážená gravitační křivka, která se vytvořila sloučením gravitačních sil obou mlhovin, obě gravitační síly mají stejnou velikost, tudíž je gravitační síla nutí, aby se po gravitační křivce navzájem obíhaly. Když jedna z mlhovin bude mít větší gravitační sílu, než ta druhá tak bude ta s menší velikostí gravitační síly obíhat tu s větší gravitační silou.

29.8.2018 - 15:00

Teorie o vzniku binárních hvězdokup

Binární hvězdokupa nebo také dvojhvězdokupa by mohlo být těleso tvořené ze dvou či více hvězdokup, které jsou na sobě gravitačně závislé a navzájem se obíhají, protože mezi nimi je vyvážená gravitační křivka, která se vytvořila sloučením gravitačních sil obou hvězdokup. Gravitační síly mají stejnou velikost, tudíž je gravitační síla nutí, aby se po gravitační křivce navzájem obíhaly. Když jedna z hvězdokup bude mít větší gravitační sílu, než ta druhá tak bude ta s menší velikostí gravitační síly obíhat tu s větší gravitační silou. Binární hvězdokupa by se mohla skládat z dvou či více kulových hvězdokup, z dvou či více otevřených hvězdokup či z jedné či více kulové hvězdokupy a jedné či více otevřené hvězdokupy. Tudíž by binární hvězdokupa mohla být složena z otevřené i kulové hvězdokupy a jednalo by se o objekt, který slučuje tyto dva rozdílné objekty.

25.8.2018 - 11:45

Teorie o vzniku dvojgalaxií

Dvojgalaxie by mohlo být těleso složené ze dvou či více galaxií, které se navzájem obíhají a jsou na sebe vázány gravitační silou. Spolu také obíhají kolem středu své skupiny galaxií. Navzájem se obíhají, protože mezi nimi je vyvážená gravitační křivka, která se vytvořila sloučením gravitačních sil obou galaxií. Obě gravitační síly mají stejnou velikost, tudíž je gravitační síla nutí, aby se po gravitační křivce navzájem obíhaly. Když jedna z galaxií bude mít větší gravitační sílu, než ta druhá tak bude ta s menší velikostí gravitační síly obíhat tu s větší gravitační silou.

24.8.2018 - 23:06

Teorie o vzniku dvojměsíců
Dvojměsíc by mohlo být těleso, které se skládá ze dvou či více měsíců, které navzájem obíhají a přitom zároveň obíhají kolem své planety a spolu s ní i kolem své hvězdy. Měsíce ze kterých se toto těleso skládá jsou na sebe gravitačně závislé.

10.6.2018 - 15:34

VZNIK BLESKŮ

Blesky v zemské atmosféře mohou vzniknout tím, že se o sebe v mracích plyny třou a tím začne vznikat elektrická energie a až se o sebe budou třít natolik hodně, že mrak energii neudrží tak blesk vystřelí v takové podobě v jaké ho můžeme pozorovat.

26.5.2018 - 10:30

SUPERNOVY-TVŮRCI ČERNÝCH DĚR, KDE MOHOU BÝT PARALELNÍ VESMÍRY A V NICH ŽIVOT

Velký výbuch supernovy vytvoří svou intezitou černou díru, která může mít v sobě paralelní vesmír. To znamená, že supernovy mohou vytvářet další menší vesmíry. A když napomohou vzniku černé díry, kde mohou být paralelní vesmíry mohou tím napomoci i životu v daném paralelním vesmíru, který prostřednictvím černé díry, která by mohla v sobě skrývat paralelní vesmír vytvořila. To znamená, že supernovy našeho vesmíru mohou vytvořit další vesmíry a život. V tom paralelním vesmíru budou za několik miliard let od jeho vzniku další supernovy, ze kterých mohou vzniknout další černé díry a v nich paralelní vesmíry a v těch paralelních vesmírech další život. Z toho vyplývá, že může existovat nekonečné množství paralelních vesmírů a pokud bude v každém život tak může existovat i nekonečno obyvatelných planet, kde může být život. Teoreticky by i nás vesmír mohl být paralelní, avšak ten náš může být hlavní odkud se mohou tvořit další paralelní vesmíry. A v těch paralelních vesmírech mohou být další supernovy a po výbuchu nějaké se může vytvořit černá díra a v ní další paralelní vesmír.

15.5.2018 - 13:56

TEORIE - KAM SE ROZPÍNÁ VESMÍR?

Kam se vesmír neustále rozpíná? Do minulosti a budoucnosti. Na jedné straně do minulosti (tedy že by tam byl svět třeba minulý rok a ten se rozpínal do   předminulého atd.) a na druhé straně do budoucnosti ( příští rok ten se rozpíná do toho, který po něm bude následovat atd.)

Přišlo sem

Výborně! Zpráva byla přijata.

bottom of page